Hozzászólás Törlési Kérelem

Ha úgy véli ez a hozzászólás nem tükrözi a valóságot, vagy a telefonszám tulajdonosára vonatkozólag sértő szavakat tartalamaz, vagy esetleg Ön a szám tulajdonosa, és nem szeretné ha ez a hozzászólás megjelenne a telefonszáma alatt itt kérheti annak eltávolítását.


06209000330 / +36209000330

Üzenet, hajnalban: 1 yettel üzen jóváhagyta a számlaterhelést, cs. boku. Com részére 2 cs.boku.com üzen a yettelnél érvényesitette számlaterhelését, hetente 599 ft. Megállitani, letiltani nem tudod, kilépni sem. De honnan, amikor nem rendeltél semmit, nem regisztráltál, nem adtál adatokat, nem egyezkedtél senkivel. A szolgáltató közli nem tud beleszólni, a mai világban ahol mindenütt adatokat, iratokat kérnek. Kiszálni nem lehet. Kapott információk alapján panaszlevéla support@playving.com cimre, semmi adat róluk, kérdéseidre semmi érdemi, csak az hogy nincs elöfizetésed. Most akkor levettek a rendszerről vagy hogy állunk. Az a gond, hogy mindenkinek akit ebbe belehúztak nem jó. De feljelentést kell tenni, az összes kótörténettel, mert ez a folyamat másként nem áll le. A sértett nem tudja, a többi szereplő, annak ellenére, hogy mindent tudnak, pedig nem fogja. Magatokról semmi adatot, a feljelentést neten is befogadják. Nagyon sok az átvert ügyfél, sokan panaszolják. Számomra érdekes, hogy ezeken az oldalakon bejelentkeznek, hogy nekik fontos az ügyfél, szóljanak, segitenek. Hát az olyan is. S ha mindenki tudja, hogy netes csalás, miért nem jelentik az odatartozó hatóságoknak? Érdekes, nem?

Törlés oka:*


Sajnáljuk, de ez a böngésző nem támogatott vagy a JavaScript nincs bekapcsolva. Töltse le a Google Chrome vagy Mozilla FireFox böngészők egyikét.