Hozzászólás Törlési Kérelem

Ha úgy véli ez a hozzászólás nem tükrözi a valóságot, vagy a telefonszám tulajdonosára vonatkozólag sértő szavakat tartalamaz, vagy esetleg Ön a szám tulajdonosa, és nem szeretné ha ez a hozzászólás megjelenne a telefonszáma alatt itt kérheti annak eltávolítását.


0617988888 / +3617988888

A Vodafone e-mail szamlaértesítőre a befizetés most gombon keresztül fizettem be a számlát. A befizetés sikertelen kiírást ad hónapok óta, holott általában az SMS azonnal jön a sikeres tranzakcióról. Ma sikerült átverniük,nem jött az SMS azonnal, így duplán lett befizetve, illetve a kártyámon befoglalva. A bankom állítölag semmit sem tud tenni, és a Vodafonhoz irányított. Közben megérkezett a 2 SMS a sikeres fizetésről, és a nullás egyenlegről, ami szintén kamu, a Vodafone honlap mutatja a túlfizetést. Az ügyfélszolgálat elismerte, és rá akart beszélni, hogy majd jövő hónapban nem kell fizetnem. Eszem ágában sincs ner céget hitelezni másfél hónapig, kértem utaljon, állítólag nem sikerült és itt jött ez a szám, ami a Vodafone kockázatkezelése. Egy számomra abszolút irreleváns nem fizetők számára fenn tartott procedúra menetét kellett percekig végighallgatni, majd közölte az arrogáns nő, hogy mire ő utalna, újra fizetnem kéne. Az azonnali utalás korában ez náluk ezek szerint 45 nap lenne és hónapok óta próbálják előre fizettetni a számlákat, nyilván nem egyedi hiba, sokakkal eljátszva. Ahelyett hogy a hibát kijavítanák azt tanácsolta az ügyintéző, hogy sikertelen tranzakció esetén ne azonnal fizessek újra várják 15 percet. Elég hiteltelenül próbálták eljátszani, hogy most hallanak a hibáról először, azzal elütve hogy ő személy szerint velem erről még nem beszélt….

Törlés oka:*


Sajnáljuk, de ez a böngésző nem támogatott vagy a JavaScript nincs bekapcsolva. Töltse le a Google Chrome vagy Mozilla FireFox böngészők egyikét.