Hozzászólás Törlési Kérelem

Ha úgy véli ez a hozzászólás nem tükrözi a valóságot, vagy a telefonszám tulajdonosára vonatkozólag sértő szavakat tartalamaz, vagy esetleg Ön a szám tulajdonosa, és nem szeretné ha ez a hozzászólás megjelenne a telefonszáma alatt itt kérheti annak eltávolítását.


0615100693 / +3615100693

Mesélek nektek kicsit a call centerről, hogy értsétek, miről van szó! Egyszer jelentkeztem egy ilyenbe. Volt egy felvételi csoportos beszélgetés, ahol letesztelték, hogy tudunk-e értelmesen beszélni. Az volt a feladat, hogy próbálj eladni egy eszkimónak egy hűtőt...Ez alapján el tudták dönteni, hogy kit vesznek fel. Minimálbért kaptunk, plusz jutalékot. A jutalékrendszer úgy volt kitalálva, hogy képtelenség legyen elérni, hogy egy fillért is kapjunk. Így a rossz fizetés miatt hatalmas volt a fluktuáció. Jöttek-mentek az emberek, mint egy átjáróházban. Amikor ott dolgoztam, a T-com termékeit kellett ehhez hasonlóan értékesíteni. Azt hangsúlyozom, hogy ide nem képzett sales-eseket vettek fel, hanem bárkit, aki viszonylag értelmesen tudott nyökögni és beérte a nevetséges fizetéssel. A munkaidő rugalmas volt, reggeltől estig (8-ig) akármikor be lehetett menni, a lényeg, hogy egy átlag óraszámot le kellett dolgozni. Szóval akik itt dolgoztak, nem rendelkeztek szónoki képességekkel, és eléggé könnyen el lehetett bizonytalanítani, különösen, ha frissen lett felvéve. A kiképzés ugyanis annyiból állt, hogy megtanítottak minket az "Ugye?" szó használatára, ami utána napi 5 millió alkalommal hangzott el. Kéri a csomagot, ugye? - Erre valószínűbb volt az igen válasz, mint a Nem kéri a csomagot? -ra. Ezenkívül kaptunk egy papírt, amire rá volt írva, hogy mit kell beolvasni az ügyfélnek - felhasználási feltételek -, illetve hogy miből áll egy csomag. Például felajánlottunk egy kedvező árú, filléres biztosítást a csomag mellé, ami tényleg megérte, cserébe "csak" vállalnia kellett 2 év hűségidőt. Ezt lehetőség szerint csak mint mellékes körülményt kellett megemlíteni, holott nagyon nem az. Főleg, hogy volt olyan öreg, akinek a hangján érezni lehetett, hogy nem is igazán érti, miről van szó... Szóval persze hogy zavarba lehet hozni az ügynököt, hiszen ő nem a Telenor alkalmazottja, hanem a call centeré, lát adatokat a rendszerben, de nem mindent. És nem is ért a telenoros dolgokhoz, csak ahhoz az egy termékhez, amit éppen próbál eladni úgy, hogy előtte esetleg nullához konvergáló kiképzést kapott... A telenornak ez megéri, mert fizet a call centernek, ahol nem valami nagy sales királyok ülnek, de azért még így is eladnak dolgokat.

Törlés oka:*


Sajnáljuk, de ez a böngésző nem támogatott vagy a JavaScript nincs bekapcsolva. Töltse le a Google Chrome vagy Mozilla FireFox böngészők egyikét.