0615100693 / +3615100693

+36 1 510 0693 / 003615100693 / 06 1 510 0693

Körzetszám: 1

Budapest

Ezt a telefonszámot 27654 alkalommal keresték. Olvassa el mások hozzászólásait, hogy megtudja kihez tartozik ez a telefonszám. Ha esetleg Ön is kapott hívást erról a telefonszámról, és megtudta kihez tartozik a szám, segítse a többi látogatót egy hozzászólással.



Hozzászólás küldés


10 Hozzászólás


Hozzászólás beküldve: 2019-12-06

Mesélek nektek kicsit a call centerről, hogy értsétek, miről van szó! Egyszer jelentkeztem egy ilyenbe. Volt egy felvételi csoportos beszélgetés, ahol letesztelték, hogy tudunk-e értelmesen beszélni. Az volt a feladat, hogy próbálj eladni egy eszkimónak egy hűtőt...Ez alapján el tudták dönteni, hogy kit vesznek fel. Minimálbért kaptunk, plusz jutalékot. A jutalékrendszer úgy volt kitalálva, hogy képtelenség legyen elérni, hogy egy fillért is kapjunk. Így a rossz fizetés miatt hatalmas volt a fluktuáció. Jöttek-mentek az emberek, mint egy átjáróházban. Amikor ott dolgoztam, a T-com termékeit kellett ehhez hasonlóan értékesíteni. Azt hangsúlyozom, hogy ide nem képzett sales-eseket vettek fel, hanem bárkit, aki viszonylag értelmesen tudott nyökögni és beérte a nevetséges fizetéssel. A munkaidő rugalmas volt, reggeltől estig (8-ig) akármikor be lehetett menni, a lényeg, hogy egy átlag óraszámot le kellett dolgozni. Szóval akik itt dolgoztak, nem rendelkeztek szónoki képességekkel, és eléggé könnyen el lehetett bizonytalanítani, különösen, ha frissen lett felvéve. A kiképzés ugyanis annyiból állt, hogy megtanítottak minket az "Ugye?" szó használatára, ami utána napi 5 millió alkalommal hangzott el. Kéri a csomagot, ugye? - Erre valószínűbb volt az igen válasz, mint a Nem kéri a csomagot? -ra. Ezenkívül kaptunk egy papírt, amire rá volt írva, hogy mit kell beolvasni az ügyfélnek - felhasználási feltételek -, illetve hogy miből áll egy csomag. Például felajánlottunk egy kedvező árú, filléres biztosítást a csomag mellé, ami tényleg megérte, cserébe "csak" vállalnia kellett 2 év hűségidőt. Ezt lehetőség szerint csak mint mellékes körülményt kellett megemlíteni, holott nagyon nem az. Főleg, hogy volt olyan öreg, akinek a hangján érezni lehetett, hogy nem is igazán érti, miről van szó... Szóval persze hogy zavarba lehet hozni az ügynököt, hiszen ő nem a Telenor alkalmazottja, hanem a call centeré, lát adatokat a rendszerben, de nem mindent. És nem is ért a telenoros dolgokhoz, csak ahhoz az egy termékhez, amit éppen próbál eladni úgy, hogy előtte esetleg nullához konvergáló kiképzést kapott... A telenornak ez megéri, mert fizet a call centernek, ahol nem valami nagy sales királyok ülnek, de azért még így is eladnak dolgokat.


Hozzászólás beküldve: 2019-12-06

"Amugy szerintem aki kártyás annál azzonal kinyomják, csak az elofizetoket célozák. " Nem, én kártyás vagyok és rám is előfizetést akartak tukmálni :)


Hozzászólás beküldve: 2019-12-06

"Melyik telenornál telefonálgatnának még 6 óra után? Ráadásul a "telenoros" hölgy olyan zavartan és hadarva beszélt, mintha ez lett volna az első ügye." Call centerből hívnak. Nem Telenorosok, hanem egy külön cég dolgozói, az van kiosztva nekik, hogy Telenoros termékeket tukmáljanak. Dolgoztam ilyen helyen, este 8-ig lehetett bent lenni. És könnyen lehet, hogy akkor állt munkába az illető, és ez volt az első hívása.



Hozzászólás beküldve: 2019-12-05

Tiltottam, mert nem lehettet nyugodtan dolgozni... ez a folyamatosan zaklatás. Koszi a kommenteket.Amugy szerintem aki kártyás annál azzonal kinyomják, csak az elofizetoket célozák.


Hozzászólás beküldve: 2019-11-26

Engem tegnap hívtak erről a számról. Normális esetben nem vettem volna fel, hiszen nem volt ismerős a szám, de pont telefont vártam egy szalonból és azt hittem, hogy onnan keresnek. A hölgy bemutatkozott, elmondta, hogy a telenornál dolgozik és xy-t (édesanyámat) keresi. Elmondtam, hogy épp dolgozik, mire a hölgy kijelentette, hogy ezek szerint akkor én használom ezt a kártyát. Elkérte édesanyám telefonszámát, mire én mit sem sejtve meg is adtam. Rögtön felhívta anyát és valami csomagot próbált rátukmálni. Anya lerázta annyival, hogy dolgozik, most nem tud beszélni, mire a nő azt mondta, hogy felhívja ma 6 óra után. Nem hívta. Később elgondolkoztunk. Melyik telenornál telefonálgatnának még 6 óra után? Ráadásul a "telenoros" hölgy olyan zavartan és hadarva beszélt, mintha ez lett volna az első ügye.


Hozzászólás beküldve: 2019-11-25

Engem most hívtak. Az utóbbi idők csalásai miatt fel se akartam venni, de pár másodperc után mégis felvettem, beleszóltam, csak nem mondtam a nevem, 5 másodpercig csend, mire letették...



Hozzászólás beküldve: 2019-11-13

A Telenorhoz tartozik a száma, semmiféle csalás nincs benne. Értékesítő osztály, vagy valami hasonló, ajánlatok miatt hívnak telenoros ügyfeleket. Engem is kerestek néhány hete, az ajánlatot mondjuk én sem kértem, de nem is erőltették. Érdeklődtem az ügyfélszolgálatukon, megnyugtattak, hogy hozzájuk tartozik a szám.


Hozzászólás beküldve: 2019-11-11

Engem is hívott már többször, ennyire rámenős csak a biztosító ügynök vagy a csaló szokott lenni. A másodikra tippeltem és úgy döntöttem beszégetek vele, meghallgatom az ajánlatát. Telenor ügyintézőnek adta ki magát, neve is van, Bede vagy Bene Évaként mutatkozott be. Nyilván kamu név. A bemutatkozást követően elmondta a betanult sablon szöveget, majd ajánlani akart az egyébként kimondottan kedvező dolgozói csomagban lévő előfizetésem helyett egy sokkal előnytelenebbet. Beszélgettem vele, mert érdekelt, hogy mire megy ki a játék. Ahogy haladtunk előre, egyre jobban megfeledkezett a szép beszédről, azaz kiütközött a beszédjén az iskolázatlanság. Nyilvánvalóan CSALÓ. De ami megdöbbentő, hogy név szerint keresett és kérdésekre elmondta, mennyi előfizetésem van a dolgozói csomagban, meg azt is, hogy milyen típusú készülékeket vásároltam kedvezményesen hűségidővel. A végén megkérdeztem tőle, hogy egyébként látja-e a rendszerben, milyen munkáltatónak biztosított dolgozói csomagot használok. Azt modta, ezt nem látja. Ezek után csak annyit mondtam még neki minden konkrétum nélkül, hogy nagy hiba, ha nem látja, mert akkor biztosan nem hívott volna fel. A végeredmény: nem kértem a csomagváltást, ő pedig nem erőltette tovább. Azért az jó lenne tudni, hogyan jutnak ezek a szemétládák titkosított előfizetői adatokhoz!


Hozzászólás beküldve: 2019-11-04

Hivogatott délben, délután, mivel ismeretlen szám így fel sem veszem, és tiltólistára is tettem.


Hozzászólás beküldve: 2019-10-18

Engem is kerestek erről a számról, de nekem van fent egy alkalmazás "Hívóazonosító és spam védelem" kiírta a számhoz, hogy potenciális csaló.



Összes Hozzászólás Megtekintése




Ön is kapott hívást a 0615100693 számról?

Ha megtudta kihez tartozik a szám segítse az oldal látogatóit egy hozzászólással.

Hozzászólás:*



Sajnáljuk, de ez a böngésző nem támogatott vagy a JavaScript nincs bekapcsolva. Töltse le a Google Chrome vagy Mozilla FireFox böngészők egyikét.