Ezt a telefonszámot 72394 alkalommal keresték. Olvassa el mások hozzászólásait, hogy megtudja kihez tartozik ez a telefonszám. Ha esetleg Ön is kapott hívást erról a telefonszámról, és megtudta kihez tartozik a szám, segítse a többi látogatót egy hozzászólással.
Nagymamámat hívták, fel vette és semmit nem kérdezett tőle (hogy meg van e elégedve) kérdezte a születési helyét idejét az édesanyja nevét hogy van e elő fizetése mikor szegény nem értette mit mondtak kicsit feldúltabban válaszolt el köszönt és le tette. Majd 1 perx sem telt el és újra hívta, ekkor már olvastam itt az oldalon a kommenteket és mondtam neki hogy ne vegye fel.
Vodafone
"Vodafon adategyeztetés". Mikor kértem a kereszt egyeztetést, a kisfickó arogáns lett. Mondtam, hogy honnan tudjam, hogy tényleg a vodafontól van? Azt mondta nézzek utána a neten. Mondtam, rendben máris nézem. Közölte, hogy erre 1 percet tud adni. Mondtam, ha nem együttműködő és arogáns, akkor viszont látásra. Nem fogom kiadni a személyes adataimat, csak mert azt mondta, hogy a Vodafontól van. És ha nem is?
Adategyeztetés Vodafone. Név, születési hely, idő, anyja neve, email cím. A felét az egyeztető mondta be.
Ma hívtak erről a számról. Én nem hívom fel-ha neki fontos, majd visszahív,Nem tudom, ,utcán voltam,nem hallottam.Én sem tudom,milyen szám ez.Vodafonosok vagyunk, várjuk, hogy kiderüljön..Akinek azért sikerül kideríteni, írja meg.
nincs lejárt számla és hivogatnak
A Vodafone e-mail szamlaértesítőre a befizetés most gombon keresztül fizettem be a számlát. A befizetés sikertelen kiírást ad hónapok óta, holott általában az SMS azonnal jön a sikeres tranzakcióról. Ma sikerült átverniük,nem jött az SMS azonnal, így duplán lett befizetve, illetve a kártyámon befoglalva. A bankom állítölag semmit sem tud tenni, és a Vodafonhoz irányított. Közben megérkezett a 2 SMS a sikeres fizetésről, és a nullás egyenlegről, ami szintén kamu, a Vodafone honlap mutatja a túlfizetést. Az ügyfélszolgálat elismerte, és rá akart beszélni, hogy majd jövő hónapban nem kell fizetnem. Eszem ágában sincs ner céget hitelezni másfél hónapig, kértem utaljon, állítólag nem sikerült és itt jött ez a szám, ami a Vodafone kockázatkezelése. Egy számomra abszolút irreleváns nem fizetők számára fenn tartott procedúra menetét kellett percekig végighallgatni, majd közölte az arrogáns nő, hogy mire ő utalna, újra fizetnem kéne. Az azonnali utalás korában ez náluk ezek szerint 45 nap lenne és hónapok óta próbálják előre fizettetni a számlákat, nyilván nem egyedi hiba, sokakkal eljátszva. Ahelyett hogy a hibát kijavítanák azt tanácsolta az ügyintéző, hogy sikertelen tranzakció esetén ne azonnal fizessek újra várják 15 percet. Elég hiteltelenül próbálták eljátszani, hogy most hallanak a hibáról először, azzal elütve hogy ő személy szerint velem erről még nem beszélt….
Én is kaptam SMS tartozásról, ez a vodafone kockázatkezelési csoportja, tartozás nem volt, de azt nem értem, hogy ez a csoport hogy tud küldeni olyan ügyfélnek aki nem vodafonos??? Honnan veszik az adatokat?
Azt mondta adategyeztetés miatt keres egy péntek este. Már évek óta nem vagyok vodafonos.
kamuzás nem is vagyok vodafonos ne válaszolj!