Ezt a telefonszámot 51123 alkalommal keresték. Olvassa el mások hozzászólásait, hogy megtudja kihez tartozik ez a telefonszám. Ha esetleg Ön is kapott hívást erról a telefonszámról, és megtudta kihez tartozik a szám, segítse a többi látogatót egy hozzászólással.
Soproni lány - nak atta ki magát .
Felhívtam 1220 Yettel ügyfélszolgálatot és ott igazolták, hogy valóban ők hívtak és teljesen valós volt a hívás és az ajánlat. Nem kamu a hívás.
Yetteltől hívtak, előfizetéses csomagot ajánlott. Tudott rólam egy csomó adatot, nem tudom, hogy kamu-e....
Szám alapján kikerestem itt, felvettem de csak zene szólt. Egyébként sem tervezem, hogy meghosszabitsa a hűségidőt. Legközelebb letiltom.
Yettel-es srác új tarifacsomaggal, mondjuk kicsit szakadozott a vétel, bár maxos térerőn voltam. Fura volt ez, a többi részes egész hivatalosnak tűnt, semmi erőszakoskodás.
nemfogadott hívásról való értesítő sms-t kapok erről a számról, úgy hogy ki sem csöngött, de akkor ahogy látom semmi fontos, yettel telemarketing, kapott egy tiltást és spam bejelentést.
2 x hivtak visza hivtam ajálatot tetek tarifara yettel volt de fura az egész
Amugy a Yettelesek nem kérhetik a tíltás feloldását? Én biztos nem tiltottam le, de nálam is már tiltottként jelenik meg. 🤷🏻♂️
Yettelből, kedvezőbb tarifacsomag miatt. Kedves volt a hölgy, nem volt erőszakos.
Yettel tarifacsomag váltás lehetősége miatt hívott. Nekem segített, hogy a telefonálási szokásaimhoz jobban illő csomagot ajánlott és telefonon keresztül el is intéztük. Édesanyámét is megnézte, oda nem tudott jobbat ajánlani a jelenleginél, így az maradt a régi. Nem erőszakoskodott, hogy váltsak drágább csomagra mindenképp, nem muszáj elfogadni az ajánlatot.
Több napja hívogat, egy nő szól hogy nem hall 5-7 másodpercig, majd lerakja. Utána SMS-ben ugyanerről a számról érkezik "hívásazonosító kód"
Engem ma reggel hívtak erről a számról és 5-7 mp-ig csak zene szólt, utána le is raktam.
2x hívott ma,egy nő köszönt,elég unott hangon mondta,hogy halló,halló,itt van,én nem hallom magát,viszont hallásra és bontotta a vonalat.
Engem hívott, egy férfi azt mondta, hogy "jó napot, yettel ügyfélszolgálat" és valamiért letette a telefont, vagy megszakadt a kapcsolat, vagy valami
Eléggé átverés gyanús, mondta hogy postai úton kéne ügyet intézni, kérdeztem hogy az nem játszik hogy bemegyek a Yettel üzletükbe és ott intézem, erre az volt a válasz hogy "ott nem kapok annyi bónuszt mindha postán intézném". Ezután kinyomtam
yettel, valóban nem csalás, a beszélgetés végén küldik a hívásazonosítót is
Engem kb 5x hívtak erről a számról , nem vettem fel! miután itt elolvastam a commenteket tiltó listára tettem 🤨
Yettelként mutatkozott be tarifacsomagváltás miatt hívott.
Yettelként mutatkozott be tarifacsomagváltás miatt hívott.
Igen,az imént hívtak erről a számról,egy férfi mondta,hogy a beszélgetést hangrögzíti,erre mondtam neki én is rögzítem!Erre gyorsan el is köszönt,és letette a telefont!
Anyukámat hivta valamilyen csomaggal kapcsolatosan. És hogy mivel anyukám száma is a nevemen van így az én számomat is el akarta kérni, de nem adta meg. Aztan mivel tudomást szereztem a hívásról, mrgcsörgettem. Kis zenélés után felvették. A hölgy yetel kód után érdeklődött. Aztán mivel fejből nem tudom épp dolgoztam, így név szül adat anyám neve után érdeklődött. Beazonosított. Rákérdeztem a csomagra hogy ugye én nem rendeltem. Majd ő kérdezett hogy a másik telefon szám kódja mármint amit anyukám használ. Mondtam hogy ha az is az én adataimmal fut akkor utána tud nezni. A válasz az volt így nem tud semilyen információt adni cak ha a kód vagy csetre megy fel az ember interneten keresztül. Így én mondtam h akkor felyezzük be a beszélgetést. Legfeljebb személyesen a yetel kirendeltségre bemegyek. A válasz az a 3 -ik megoldás. Rlköszönzem ßzép napot kívántam
Yettel ügyfélszolgálat, tapasztalatból mondom, hogy nem csalás, többször beszéltem ügyintézővel, visszahívni nem lehet, mert ügyfélszolgálati szám, nem újdonság, de nem csalás :)
yettel ügyfélszolgálat jelentkezett be
Igen, Yettel ügyintézőként mutatkozott be, de nem mondta miről kell beszélni, illetve adatokat nem adok meg telefonon és nem is lehet visszaívni.
Yettel bemondasa szerint. Ugyanakkor kértem hogy egy későbbi időpontban hívjon vissza . Ennek már jó pár napja. ...
Igen, Yettelként mutatkozott be, de gyorsan rövidre zártam.Később a viberen keresett vki arab felirattal. Csaló.
Nem mondta meg a nevét. 6 perces beszélgetés kért, de nem mondta meg, hogy miről akar beszélni. Már többször hívott, visszahívni nem lehet-
Minden nap ugyan akkor hív
Yettel, ment is spam-nak. Az applikációban kikapcsoltam, hogy bármilyen formában megkeressenek, remélem, hogy nem is fognak a jövőben.
Potenciális csalást írt ki a telefonom szóval hagytam is
Az előbb hívtak és a kilétemről kezdett kérdezgetni egy arrogáns férfihang, úgyhogy rövid úton elbúcsúztam tőle. Megválogathatná a Yettel, hogy kikkel kommunikáltat
Engem is hívtak erről a számról...Én kiszoktam nyomni azokat akik nincsenek Berakva a névjegyzékembe...
Igen - Yettel, ment is spam-nak, mert nagyon irritálóak. Az aplikációban kikapcsoltam, hogy bármilyen formában megkeressenek, nem tudom mennyit ér.
Yettel csomagváltás miatt.
Igen, ezen a yettel ügyfélszolgálat hívogatja a KÜF-ösöket, hogy rávegyen a publikus tarifára váltásra. De max a publikus tarifák -30%-ot tudja adni, vagy a használati adatok szerinti legközelebbi opciót. Hasonló paraméterrel sokkal drágább, mint a régi előfizetés. Lehetséges, hogy a használathoz közeli olcsóbb, de már messze nem tudja azt. Érdemes minden hónapban jól megnézmi a számlát, mert módosítás előtt 60 nappal jelezniük kell.
Ha KÜF-ös csomagotok van célszerű letiltani a Yettel appban az összes megkeresési lehetőséget. Ha mégis hívnak és bemondásra kerül, hogy hiszen le van tiltva minden ilyen megkeresési lehetőség azonnal el kell köszönniük.
Yettel ügyfélszolgálat, számlámmal és csomagváltással kapcsolatban, nem hallgattam végig. Gyanús volt, így felhívtam a 1220-as központi számot, ahol visszaigazolták, hogy valóban a Yettel keresett a számlámmal kapcsolatban, majd megkértem őket hogy ne keressenek hasonló témákkal. Frissítették a szerződéskor leadott marketinges nyilatkozatot, ami egy 10 perces telefonhívás volt. Nagyon korrekt volt az ügyfélszolgálatos hölgy.
Yettel, csomagvaltas miatt
igen , yettel kereset tarifacsomag váltás ügyben
Yettel ügyfélszolgalat. A flottacsomag megszűnése utáni ajánlatot ismertette egy tolakodóan hadaró női hang. Kódot is kért, majd felajanlotta, hogy beállít mást az adategyeztetéshez ha nem jut eszembe az évekkel ezelőtt megadott. Ezen a ponton elköszöntem, majd pár perc múlva sms-t kaptam a Yetteltől a hívás azonosító számáról. Számomra nem volt meggyőző, sem hiteles, hogy ilyen módon intézzem a módosítást, mivel előtte már üzenetben tajékoztattak a változásról.
Yettel
Yettel csomagváltásra próbál ràbeszélni drágábban
Yettel ügyfélszolgálat.
Visszahívtam, kiderült, hogy ez egy Yettel-es ügyfélszolgálati telószám. (Csöndben megkérdezem, hogy mi értelme van olyanokat kiírni, hogy „nem vettem fel. nem ismem. gyanús”,vagy hogy „Ké ez a szam”, meg hogy „fel nem veszem”? Mi mit kezdjünk ezzel? :-/ Egyáltalán nem segít. Nem informatív.)
Yettel ugyfelszolgalat mondott (automatikus hang)
Mi az a telefonszám-hamisítás? Tájékozódjon itt.