Ezt a telefonszámot 42068 alkalommal keresték. Olvassa el mások hozzászólásait, hogy megtudja kihez tartozik ez a telefonszám. Ha esetleg Ön is kapott hívást erról a telefonszámról, és megtudta kihez tartozik a szám, segítse a többi látogatót egy hozzászólással.
Euróós nyugdíjbiztosítás, Kiss Zsókaként mutatkozott be. Mikor elmonta miért hívott, mondtam köszönöm szépen, nem érdekel. Erre ő flegmán: Önnek is..
Zsír új SIM-et vettem, hogy netes hirdetéssel kapcsolatban ott keressenek. De úgy látszik, akkor ezek az ügynökök is betaláltak valahogy. Sőt, eddig csak ők. :P
Euró alapú megtakarításra akartak rábeszélni. Tiltottam a g*cibe.
Ma hívott. 2-szer.Vmilyen Zsóka volt és nyugdíjbiztosítást akart eladni. Megkérdeztem, ugyan már, honnan a telefonom. Rezzenéstelenül mondta, hogy a kötelező biztosításnál megadott telefonszámot hívta. Kérdem, hogy akkor megvette a biztosító adatbázisát? Erre hipergyorsan annyit mondott, hogy ha nem akarom, hogy hívjon, töröl a listából. És letette.
Euros megtakarítást ajánlottak, klasszikus spam, tiltva.
Automata, majd nyugdíjmegtakarítás
Felhivott, automata jelentkezett, elöször vartam, hogy kapcsoljon valakit, de azota mar fel sem veszem a telefont - többször probalkozott mar, visszahivni nem lehet, mert automatikusan foglaltat jelez a keszülek.
Hivott nem lehet vissza hivni mindig foglalt
Többször hívott, akkor nem vettem fel. Tegnap próbáltam hívni, nem lehetett. Ma is hívott, felvettem egy női hang valami SZJA k20% kedvezményről kezdett el magyarázni és kérdezte, hogy valamikor kereshet-e a szakértő kollégája? Annyit mondtam: SEMMIKÉPP! Aztán elköszönt és letette.
Hideghívás
A hideghívás definíciója
A hideghívás az, amikor egy cég értékesítője felhív egy lehetséges ügyfelet anélkül, hogy annak az ügyfélnek korábban bármilyen kapcsolata lett volna a cég értékesítőivel. Hideghívás az egyik legrégebb óta használt telemarketing taktika.
A meleghívás ezzel szemben az, amikor egy értékesítő egy olyan lehetséges ügyfelet hív fel, aki korábban már érdeklődését fejezte ki a cég egy terméke vagy szolgáltatása iránt.
A hideghívás meneteHideg hívás menete
A hideghívás általában telefonon keresztül zajlik (innen a név), de történhet személyes látogatások formájában is (házalás).
Egy hideghívásokkal foglalkozó értékesítőnek türelmesnek kell lennie, és jól kell tűrnie a rendszeres visszautasításokat (és a bosszankodó ügyfeleket). A siker érdekében egy hideghívó értékesítő felkészülten kell, hogy tárcsázzon, és ismernie kell célközönsége problémáit és szükségleteit.
A hideghívás hátráltató tényezői
A hideghívásra általában negatívan reagálnak az emberek, hiszen a legtöbben nem szeretik, ha kéretlenül hívogatják őket különféle ajánlatokkal. Az ilyen ajánlatokat gyakran visszautasítják az emberek, vagy szimplán rácsapják a telefont az értékesítőre (gyakran egy-két kéretlen megjegyzést köetően).
A szakértők szerint a hideghívások sikeraránya mindössze 2%, ami azt jelenti, hogy minden 250 hívásból talán 5 lesz sikeres. Ezzel szemben a meleghívások sikeraránya már egy sokkal kedvezőbb 30% körül mozog.
A technológia fejlődésével a hideghívások kezdenek kimenni a divatból, hiszen újabb ügyfélszerzési módszerek veszik át a helyét (email, közösségi média, stb.) Ezek a módszerek lényegesen hatékonyabbak és hatásosabbak lehetnek az ügyfélszerzésben.
Mi az a telefonszám-hamisítás? Tájékozódjon itt.