06209000330 / +36209000330

+36 20 900 0330 / 0036209000330 / 06 20 900 0330

Körzetszám: 20

Telenor mobiltelefon
Számhordozás esetén más szolgáltató is lehet.

Ezt a telefonszámot 15576 alkalommal keresték. Olvassa el mások hozzászólásait, hogy megtudja kihez tartozik ez a telefonszám. Ha esetleg Ön is kapott hívást erról a telefonszámról, és megtudta kihez tartozik a szám, segítse a többi látogatót egy hozzászólással.



Hozzászólás küldés


10 Hozzászólás


Hozzászólás beküldve: 2022-08-16

Olvasom itt a bejegyzéseket, s találtam egyet, nem tudom minek jött ide, illetve rájöttem, de majd a végén. Ezek a bejegyzések mind egy-egy embernek a problémáját jelzik, megoldást keresve. Ez normális, mert jelzik egymásnak az állást, és információkat osztanak meg egymással, azért mert jól át vannak verve, és az igazságérzetük ezt diktálja, hogy annak érvény szerezzenek! Majd 2022.05.20.-án megérkezik DR VALAKI SENKI Professzor ÚR, aki pár sorban szakértői értékelést tart, mert ő a valaki. Azt sem tudja miről van szó, de tudományosan megmagyarázza. Pedig nem kérdezte senki. A sok sértett ügyében egy szó segitség, információ nem keletkezik. Vádolja, sértegeti az embereket, tudományos rendre utasitó kis világában, elmondja, hogy ki hol internetezik, merre menjen vagy ne menjen, kiosztja a maga igazságát, majd a végén még. Utasitgat, mint a nagyok, /látjátok nem csak különb és okos vagyok nálatok/hanem emberiebb is, na akkor ezt meg azt meg amazt tiltsd le. Aztán jól viselkedjetek , mert ha megint baj lesz jövök. Szerintem akkor jöjjön, ha ő lesz bajban s akkor majd megtudja azt amit a Járda szigeteki Egyetemen nem mondtak el neki. ÚGYHOGY egyes pistike ülj le. Ha valamihez nem értesz, nincs meg minden információd, akkor ne itélkezz mások felett. Ez a fajta féle az, aki mások szorult helyzetén kárörvend, okoskodik, majd jó magyar hazafiként jól bele is rug. Szokták mondani, ha nem tudsz segiteni, maradj csöndben, azzal többet érünk. Ez az én jól megmondom, csak az a gond itt az embereket ez nem érdekli!!! Ne félj, ebben az életben beléd is fognak még nagyot. Tudod az élet ilyen. Szégyeld magad!!!


Hozzászólás beküldve: 2022-08-15

Üzenet, hajnalban: 1 yettel üzen jóváhagyta a számlaterhelést, cs. boku. Com részére 2 cs.boku.com üzen a yettelnél érvényesitette számlaterhelését, hetente 599 ft. Megállitani, letiltani nem tudod, kilépni sem. De honnan, amikor nem rendeltél semmit, nem regisztráltál, nem adtál adatokat, nem egyezkedtél senkivel. A szolgáltató közli nem tud beleszólni, a mai világban ahol mindenütt adatokat, iratokat kérnek. Kiszálni nem lehet. Kapott információk alapján panaszlevéla support@playving.com cimre, semmi adat róluk, kérdéseidre semmi érdemi, csak az hogy nincs elöfizetésed. Most akkor levettek a rendszerről vagy hogy állunk. Az a gond, hogy mindenkinek akit ebbe belehúztak nem jó. De feljelentést kell tenni, az összes kótörténettel, mert ez a folyamat másként nem áll le. A sértett nem tudja, a többi szereplő, annak ellenére, hogy mindent tudnak, pedig nem fogja. Magatokról semmi adatot, a feljelentést neten is befogadják. Nagyon sok az átvert ügyfél, sokan panaszolják. Számomra érdekes, hogy ezeken az oldalakon bejelentkeznek, hogy nekik fontos az ügyfél, szóljanak, segitenek. Hát az olyan is. S ha mindenki tudja, hogy netes csalás, miért nem jelentik az odatartozó hatóságoknak? Érdekes, nem?


Hozzászólás beküldve: 2022-08-01

Kedves Mindenki! Ez a Playwing ügyfélszolgálati csapata. Őszintén elnézést kérünk a Playwing Áruházzal kapcsolatban tapasztalt nehézségekért. Szeretnénk a lehető leghamarabb megoldani aggályait. Pease küldjön nekünk egy e-mailt a special.support@playwing.com címre. Azonnal válaszolunk. Köszönjük az együttműködést! Üdvözlettel: Playwing Ügyfélszolgálat



Hozzászólás beküldve: 2022-07-05

Sziasztok, én is így jártam. Beütöttem a böngészőbe az egyedinek látszó linket, ami az előfizetést jelző sms alján volt. így sikerült lemondani. Persze le kell tiltatni a váráslási keretet is a yettel ügyfélszolgálaton! Viszont ami megdöbbentő volt, hogy azzal egyidőben, hogy jött sms erről a számról, hogy lemondták a greatgames.club szolgáltatást, ugyanabban a percben a Yetteltől is kaptam sms-t, hogy törölték a Yettel TV start szolgáltatást is! Olyan, mintha ez a kettő "szolgáltatás" össze lenne kötve, vagy azok kapták volna meg ezt az "előfizetést", akik a yettel TV start-ra is előfizettek? Nos, aggasztó az, hogy egy nevenincs greatgames.club oldalon lemondom a kamu szolgáltatásukat, és a Yettel számról jön az sms (és az app is megerősítette!!!!) hogy a yettel tv start szolgáltatás lemondásra került.


Hozzászólás beküldve: 2022-07-04

Kedves Mindenki! Ez a Playwing ügyfélszolgálati csapata. Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket aggályaira. Kérem, fogadja elnézésünket a Playwing Store kapcsán tapasztalt nehézségekért. Nagyra értékeljük ügyfeleinket, és szeretnénk a lehető leghamarabb megoldani aggodalmát. Annak érdekében, hogy jobban segíthessünk, kérjük, küldjön egy e-mailt a special.support@playwing.com címre. Azonnal válaszolunk. Köszönöm a megértésed! Üdvözlettel, Playwing ügyfélszolgálat


Hozzászólás beküldve: 2022-06-29

Itt lehet a Yettelnél a panaszt leírni és képernyőképeket is lehet hozzá csatolni: https://www.yettel.hu/ugyfelszolgalat/meglevo-elofizetok Vagy a Facebook-oldalukon is lehet kérdezni. Tenni semmit nem tudnak, és láthatóan ez már egy évek óta fennálló biztonsági probléma, amiről tudnak, csak nem foglalkoznak a megoldásával. Az egyetlen megoldás az online piactéren történő vásárlás letiltatása. Furcsa egyébként, hogy a Telenor-Yettel ennyire nem foglalkozik azzal, hogy ezek miatt a csalók miatt az ügyfeleik kénytelenek letiltatni egy egyébként hasznos és fontos szolgáltatást. Lehet, hogy a Google-nál kellene panaszt tenni, hogy vonják felelősségre a Yettelt, hogy miért nem biztosítja a Google Pay szolgáltatás biztonságos használatát.

A hozzászólás linket tartalmaz. Legyen körültekintő!



Hozzászólás beküldve: 2022-06-06

Mi is belefutottunk ebbe a PlayItAll csalásba, tőlünk is vonogatják a 599-Ft-tot. Holnap meggyek bejelentem a Yettel-nek személyesen is, de fura, hogy csak Yettel-es telefonokra jön ilyen nemkívánatos levonás! Tartok tőle, hogy a Yettel-nél van valami biztonsági rész, hiba (ha jóhiszeműen gondolkodom) szóval nekik is érdekük lenne hogy ez a csaló oldal ne működjön. Olvastam, hogy fogyasztóvédelemhez fordult valaki, szerintem ez rendőrségi ügy, egyértelmű csalás amit csinálnak. Nem kértünk élőfizetést, még csak fiókunk sincs és azt írja, hogy előfizetéssün sincs mégis leszedik a 599-Ft-tot! Más fórumokon is azt írják ez egy adathalász csaló oldal, nincs mögötte konkrét cég! Javaslom ne adjatok meg nekik további személyes adatot! Szerintem lemondani sem lehet hiszen csalás az egész és valahonnét megszerzett telefonszámmal élnek vissza... Ha valakinek sikerült lemondania, a nem kért szolgáltatást kérem írja meg, de szerintem ilyen nem lesz... Most beszéltünk telefonon a Yettel, nekünk is az emetdíjjas szolgáltatás leállítását mondták és azt, hogy egy adott appot, szolgáltatást nem tudnak blokkolni, viccc! Ne tudjak telefonnal parkolni, mert a Yettel béna, vagy lusta? Azt is mondta, hogy ők nem kaptak erről a PlayItAll-ról bejelentést, nem tudnak ilyen problémáról! Szóval rendőrségi feljelentést javaslok jogtalan személyes adatok kezelése és csalás kapcsán PlayItAll kapcsán, valamint a Yettel-nél egy határozott fellépést, pl. e-mailt írni hogy legyen nyoma a bejelentésnek feléjük, és oldják meg a letiltását ennek az appnak.


Hozzászólás beküldve: 2022-05-20

Olvasom a hozzászólásokat és csak ledöbbenek az embereken. Egyértelmű, hogy ezek ilyen kalóz oldalukon felbukkanó hirdetéseknél megjelenő feliratkozások. Ugyanolyan feliratkozás mint pl. YouTube Premium vagy Google tárhely. Ez nem a telefonszolgáltatók zsebébe megy, hanem ezeknek az alkalmazások szolgáltatójának. Ha írsz a szolgáltatódnak, hol jogos a panaszod? Spam oldalon nézelődsz= vállalod érte a felelősséget. Ha kapsz ilyen SMS-t iratkoztasd le magad a játéknál vagy tiltsd le a szolgáltatónál a mobilvásárlást.


Hozzászólás beküldve: 2022-05-06

Engem első körben tavaly cumiztatott szét az oldal. Több hét levelezés a supporttal, és bírósággal való fenyegetés után visszaküldték a levont összeget. Most megint elkezdték, így kénytelen voltam felhívni a yettel ügyfélszolgálatot, hogy kapcsolják ki a piactér lehetőségét. Előrébb nem jutottam.


Hozzászólás beküldve: 2022-04-21

Idézem az ügyfélszolgálatnak küldött levelemet: 2022.04.05-én 06.10 kor kaptam egy sms-t miszerint PlayltAll szolgáltatásra feliratkoztam ill. számlázásra került (599ft). Mivel én ilyesmit nem kértem felhívtam ügyfélszolgálatukat, hogy panaszomat bejelentsem. Az ügyfélszolgálatos közölte, hogy nem tudja törölni, de tiltsak le egy bizonyos szolgáltatást (az sem tudom milyen szolgáltatásom volt ez, de bosszant, hogy így esetlegesen nem tudok online parkoló jegyet venni - az ügyfélszolgálatos mondta). És azzal az információval szolgált, hogy amennyiben kiszámlázzák az összeget reklamáljam meg. A számla érkezésekor ismét felhívtam az ügyfélszolgálatot, egy kevésbé megértő hölgy (burkoltan tudatva, hogy milyen elmaradott vagyok, miszerint - ezt a nemes gesztust hogy van egy ilyen szolgáltatás amit csak úgy a JÓVÁHAGYÁSOM ÉS MEGERŐSÍTÉSEM NÉLKÜL a telefonszámlámon kiegyenlíthetek - nem ismerek) tudtomra adta, hogy nem tehetek semmit. Felháborodásom után megjegyezte, "írjak e-mailt". Írok: inkorrektnek tartom az egészet!



Összes Hozzászólás Megtekintése




Ön is kapott hívást a 06209000330 számról?

Ha megtudta kihez tartozik a szám segítse az oldal látogatóit egy hozzászólással.

Hozzászólás:*



Sajnáljuk, de ez a böngésző nem támogatott vagy a JavaScript nincs bekapcsolva. Töltse le a Google Chrome vagy Mozilla FireFox böngészők egyikét.