Ezt a telefonszámot 14465 alkalommal keresték. Olvassa el mások hozzászólásait, hogy megtudja kihez tartozik ez a telefonszám. Ha esetleg Ön is kapott hívást erról a telefonszámról, és megtudta kihez tartozik a szám, segítse a többi látogatót egy hozzászólással.
Engem ma csörgettek meg erről a számról, nem tudom ki lehetett!!
Engem is állandóan hivogatnak letiltottam.
Engem kétszer hívott, kettőt csörrent és letette, nem hívom vissza :)
Engem most hívtak, nem szólt bele senki,letettem.
Genertel, beazonosításhoz személyes adatokat kértek. Szül.hely, idő, anyja neve stb. Nem adtam meg.
Engem ma hívott először,Generali biztosítóként mutatkozott be és nyeremény játékot kívánt ajánlani, Spam-rá tettem, mivel az utolsó kettő szám változtatással már potenciális csalás számként is jelent meg hívás!
Engem most hívott egy férfi erről a számról Azt mondta, hogy a Generteltől van és szeretne beazonosítani, majd megkérdezte az édesanyám nevét. Mondtam neki, hogy én telefonon nem adom meg senkinek sem a személyes adataimat, ha szeretnének valamit tőlem, írják meg emailben.
Napok óta hivogatnak. Több számról is, amit a telefonom spamnak jelez. Most nagyon mérges vagyok, mert óránként hívnak. Le is tiltottam, de más számon mégis hívnak.
Többszöri hívás után felvettem...egy hölgy volt vonalban, a Genertel nevében...viszont a +3630 344...89 végű tel.számot "valószínűleg spam"-ként kezeli a telefonom.
Ha a 30/344 XXXX számról jön hívás, az nagy valószínűséggel a Genertel telefonos marketingügynökségéhez tartozik. Ez egy önálló cég lehet, de hogy Generali/Genertel érdekeltség-e, nem tudom, mindenesetre mintha ugyanott laknának, ahol a Genertel székhelye van (a Generali-irodaház a Váci út/Csanády utca sarkán). Az én ízlésemhez képest kicsit agresszív, úgy hogy ezeket a hívásokat nem veszem fel és a számot letiltom. A Genertelnek egyébként jó ár/érték arányú termékei vannak, nekem hosszú évek óta kettő is, tudnak jó ajánlatokat tenni pl. szerződésmegújításkor, de szerencsére komolyabb káresemény eddig nem történt, két baleset esetében az orvosi lelet ellenében visszakérdezés, akadékoskodás nélkül napok alatt utalták a biztosítási összeget. Ha vannak kérdéseim, problémáim, azt közvetlenül a Genertel telefonos ügyfélszolgálatán vagy online a MyGenertel-en intézem, a telefonmarketinggel nem akarok beszélni, tapasztalatom szerint egyébként sincsenek azon az információs szinten az egyes szerződésekről, mint az anyacég. Nem beszélve arról, hogy nincsenek is felhatalmazva arra a rugalmasságra, amit az anyacég telefonos ügyfélszolgálata tanúsít.