06308080102 / +36308080102

+36 30 808 0102 / 0036308080102 / 06 30 808 0102

Körzetszám: 30

T-Mobile, vagy Bluemobile (Lidl) mobiltelefon
Számhordozás esetén más szolgáltató is lehet.

Ezt a telefonszámot 12652 alkalommal keresték. Olvassa el mások hozzászólásait, hogy megtudja kihez tartozik ez a telefonszám. Ha esetleg Ön is kapott hívást erról a telefonszámról, és megtudta kihez tartozik a szám, segítse a többi látogatót egy hozzászólással.



Hozzászólás küldés


37 Hozzászólás


Hozzászólás beküldve: 2023-12-02

MINDIG SMS EKET KAPOK BAZMEG DE EZ TUTTI VALAMI KAMU


Hozzászólás beküldve: 2023-12-02

NEM AZÉRT MONDOM DE KI A FASZ IROGAT NEKEM


Hozzászólás beküldve: 2022-10-15

Én most kaptam sms-t! Tisztelt Ügyfelünk! Elözö SIM kàrtyàjàn lévö alkalmazàsait sikeresen telepìtettük Önnek. - Tudja valaki mi ez? Tele van helyesírási hibákkal, tuti nem hivatalos!



Hozzászólás beküldve: 2022-07-23

érthetetetlen hogy a Telekom sem tudja kié a szám...


Hozzászólás beküldve: 2022-07-23

én is kaptam és nem tudom mi lehet ez , félős ,hogy valami kémprogram lehet..


Hozzászólás beküldve: 2022-05-23

Felhívtam a telekom 1414 számát más ügyben és az ügyintéző kislány azt állította hogy nem tudja mi ez a szám. Nevetséges



Hozzászólás beküldve: 2021-06-20

Ilyet én is kaptam. Ügyfélszolgálatot felhívtam (1414), ott azt mondták, hogy ilyeneket valóban ők szoktak küldeni, de ez régebbről itt maradt valami, SIM kártyára amúgy is az okostelefonok előtti időkben telepítettek bármit, pl. mobilos parkolás miatt. Erre én, hogy ez szerintem nem törvényes, mert erre engedélyt nem adtam (vagy ha igen, mutassák meg), ill. azt majd én eldöntöm, hogy a saját tulajdonú telefonomra mit akarok és fogok feltelepíteni. Felnőtt, értelmes, beszámítható ember lévén el tudom dönteni. Kis türelmet kértek, fél-1 perc csend, majd az ügyintéző közölte, hogy ezt a "szolgáltatást" (?) ezennel törölte és ilyen üzenetet többet nem kapok. Remélem így is lesz.


Hozzászólás beküldve: 2021-06-19

Pofátlan tmobilos trükközés


Hozzászólás beküldve: 2021-06-17

OK! hogy megfejtettétek, azért kicsit pofátlanok. elvárható1 előzetes értesítés előtte Így bízz abba, h más nem nyúl bele a telódba


Hozzászólás beküldve: 2021-06-10

Senki ne aggódjon, tényleg Telekomos telefonszám. Rá tudsz keresni az oldalukon, a tudakozo.telekom.hu-n. Rákérdeztem én is, ez nem blokkolható folyamat, SIM frissítéseket végeznek.


Hozzászólás beküldve: 2021-06-08

Tisztelt Ügyfelünk! SIM kàrtyàjàra ingyenesen alkalmazàsokat telepìtünk. Kérjük, szükség esetén engedélyezze az automatikus SMS küldést! Valami csaló kutya lesz


Hozzászólás beküldve: 2021-06-08

Bementem személyesen a Telekomhoz. Ők küldték az sms-t és az appot is ők telepítették. Nem tetszik, ahogy az egész történt.


Hozzászólás beküldve: 2021-06-08

Felhívtam a telekomot, valóban mentek ki ilyen sms-ek tőlük. A Telekom HU app frissült, amit tényleg nem lehet letörölni.


Hozzászólás beküldve: 2021-06-08

Én is kaptam az SMS-eket majd láttam egy SIM kezelő kinézetű Telekom HU alkalmazás települt a tudtom nélkül. Letörölni nem tudtam. Gyári beállítás se szedte le.


Hozzászólás beküldve: 2021-06-03

Én a következő üzenetet kaptam 0:47-kor : " Tisztelt Ügyfelünk! SIM kártyájára ingyenesen alkalmazásokat telepítünk. Kérjük, szükség esetén engedélyezze az automatikus SMS küldést!". Majd 0:54-kor "A SIM alkalmazások telepítése sikertelen, de a SIM kártyája továbbra is hibátlanul müködik." Már a hajnali időpont is gyanús volt.


Hozzászólás beküldve: 2021-05-28

Magyar Telekom Nyrt.-Heisler Nándor +36 30 808 0102 1097 IX. kerület, Könyves Kálmán körút 36.


Hozzászólás beküldve: 2021-05-25

Én ma 10-20kor kaptam egy ilyen sms-t a telefonomra, hogy sikeresen telepítették előző SIM kártyámon lévő alkalmazásokat. Már a szövegezés gyanús volt - SIM kártyán lévő alkalmazások?! -, de a többi hozzászólás az ügyfélszolgálat válaszát illetően megerősített abban, hogy ez átverés lehet és nem Telekom által tévesen küldött üzenet. Számot blokkoltam.


Hozzászólás beküldve: 2021-05-22

Én is kaptam ugynezeket az üzeneteket. Jeleztem a telekomnak.


Hozzászólás beküldve: 2021-05-20

Ma hajnalban kaptam egy sms-t ezzel a szöveggel: ,,Tisztelt Ügyfelünk! Elözö SIM kàrtyàjàn lévö alkalmazàsait sikeresen tepepìtettük Önnek." Felhívtam az ügyfélszolgálatot (1414), azt mondták, hogy ez valamiféle átverés lehet, ne foglalkozzak vele. Új alkalmazást nem találtam, lefuttattam a telefonomon a vírusírtót és blokkoltam a számot. Remélem elég lesz.


Hozzászólás beküldve: 2021-05-20

Én is kaptam ugyanezt az üzenetet, ami 21 óra 42 perckor érkezett a mobilomra. Mivel Telekom előfizetéssel rendelkezem, ezért felhívtam az ügyfélszolgálatot. Ott bediktáltam az sms pontos szövegét, rögzítésre került a részükről. Elmondták, hogy nincs tudomásuk ilyen üzenetről és nyomatékosan kérte az ügyfélszolgálatos, hogy semmilyen beállítást ne eszközöljek a mobilomon, ne engedélyezzem az automatikus SMS küldés lehetőségét, igazából azt sem tudom azt hol kell beállítani. Akinél esetleg mégis végrehajtottak SIM kártyára telepítést, annak azt ajánlják, hogy gyárilag állítsa vissza a készüléket, mert elképzelhető, hogy ez egy adathalász sms, és könnyen hozzáférhetnek a banki adatokhoz stb.


Hozzászólás beküldve: 2021-05-19

Ugyanez volt az üzenet, hogy telepíteni fog alkalmazást, s engedélyezzem az automatikus SMS küldést. Blokkoltam a számot. Remélem, ennyi elég lesz.


Hozzászólás beküldve: 2021-05-19

Ugyanez volt az üzenet, hogy telepíteni fog alkalmazást, s engedélyezzem az automatikus SMS küldést. Blokkoltam a számot. Remélem, ennyi elég lesz.


Hozzászólás beküldve: 2021-05-18

A következő üzenetet kaptam: "Tisztelt Ügyfelünk! SIM kàrtyàjàra ingyenesen alkalmazàsokat telepìtünk. Kérjük, szükség esetén engedélyezze az automatikus SMS küldést!" Tudja esetleg valaki, hogy lehet tiltani, vagy kinek lehet jelezni?


Hozzászólás beküldve: 2021-05-18

Üdvözlet! Én is kaptam ilyen sms-t mint az előttem szólók csak nekem sikertelen lett a telepítés. Valamint én 15:47 kor kaptam az sms-t hogy sikertelen telepítés aztán 1 órára rá kb egy félóra időintervallumra a mobilnetem semmit nem volt hajlandó betölteni. Fullos 4G-m volt de semmit nem töltött be. Aztán magától megjavult. Vajon lehet köze a kettőnek egymáshoz ? Más is járt így mint én? Köszönöm a válaszokat!


Hozzászólás beküldve: 2021-05-17

Nekem ezt küldte .: " Tisztelt Ügyfelünk! Elözö SIM kàrtyàjàn lévö alkalmazàsait sikeresen telepìtettük Önnek. " Nem reagáltam...


Hozzászólás beküldve: 2021-05-17

Én is kaptam ilyen üzenetet. De hogyan lehet letiltani?


Hozzászólás beküldve: 2021-05-17

Én is sms-t kaptam hajnalban, egy óra és fél kettő között erről a számról, azzal a szöveggel: SIM kártyájára ingyenesen alkalmazásokat telepítünk. Kérjük szükség esetén engedélyezze az automatikus SMS küldést! A SIM alkalmazások telepítése sikertelen de a SIM kártyája továbbra is hibátlanul működik.


Hozzászólás beküldve: 2021-05-16

Ezt az SMS-t kaptam hajnalban! SIM kártyájára ingyenesen alkalmazásokat telepítünk. Kérjük szükség esetén engedélyezze az automatikus SMS küldést! A SIM alkalmazások telepítése sikertelen de a SIM kártyája továbbra is hibátlanul működik


Hozzászólás beküldve: 2021-05-15

Valószínű vírus


Hozzászólás beküldve: 2021-05-15

lopnak csalnak hazudnak


Hozzászólás beküldve: 2021-05-14

2:46-kor kaptam az SMS-t hogy ingyenes alkalmazásokat telepítenek. Aztán rá percre meg azt, hogy sikertelen volt de a SIM kártyám hibátlanul működik. Nem értem, hogy ki mit akart ezzel csinálni.


Hozzászólás beküldve: 2021-05-13

Én is kaptam egy SMS-t erről a számról, hogy sikeresen telepítették a korábbi SIM kártyám alkalmazásait. Meg jelent egy új "alkalmazás" is a telefonomba. Program névként Telekom-ot jelölte meg. Nem mertem eleindítani.


Hozzászólás beküldve: 2021-05-12

A szám a Magyar Telekom Nyrt tulajdona-Heisler Nándor. Lehet, hogy átverés, mert az sms nem írja ki a szolgáltató nevét. Nekem azt írták hogy ingyenes alkalmazásokat telepítenek a SIM kártyára, engedélyezzem az automatikus küldést. Nem tettem. Erre azt írták, hogy alkalmazások telepítése sikertelen, de SIM kártyája továbbra is hibátlanul működik.


Hozzászólás beküldve: 2020-05-17

Kaptam én is egy SMS-t, hogy az "alkalmazáskezelő telepítését megkezdtük. " , a sikeres telepítés után újabb üzenet, hogy befejeződött a telepítés. Rákerestem a telepítés okára, amire magyarázatot a következő linken kaptam : https://sg.hu/cikkek/it-tech/41527/internetrol-sim-kartyara-toltheto-alkalmazasok -- A lényeg, hogy a SIM kártya funkcióival sok hasznos művelet elvégezhető. Például: Autópálya díj fizetés, Parkolád kifizetése, Lottóvásárlás, stb. Van a "SIM eszközkészlet "-ben egy "letöltés" funkció, itt lehet kérni az alkalmazás telepítését. -- Ennek megtörténte előtt és után is SMS értesítés érkezik a telefonra. -- Ennyit sikerült kinyomozni, a továbbiakhoz sikeres keresgélést.

A hozzászólás linket tartalmaz. Legyen körültekintő!


Hozzászólás beküldve: 2020-03-29

Nekem a Skandináv lottó alkalmazását telepítette fel a SIM kártyámara, de én ezt nem kértem.


Hozzászólás beküldve: 2019-06-24

autópálya díj alkalmazást telepített a sim kártyára magától, mindezt sms-ben közölte....


Hozzászólás beküldve: 2019-02-19

Sms-t kaptam erről a számról, miszerint " az alkalmazáskezelőt SIM kártyájára telepítettük. Azóta nem működik a beállítások alkalmazás. Vigyázzatok ezzel a számmal!





Ön is kapott hívást a 06308080102 számról?

Ha megtudta kihez tartozik a szám segítse az oldal látogatóit egy hozzászólással.

Hozzászólás:*


Küldés...


Sajnáljuk, de ez a böngésző nem támogatott vagy a JavaScript nincs bekapcsolva. Töltse le a Google Chrome vagy Mozilla FireFox böngészők egyikét.