Hozzászólás Törlési Kérelem

Ha úgy véli ez a hozzászólás nem tükrözi a valóságot, vagy a telefonszám tulajdonosára vonatkozólag sértő szavakat tartalamaz, vagy esetleg Ön a szám tulajdonosa, és nem szeretné ha ez a hozzászólás megjelenne a telefonszáma alatt itt kérheti annak eltávolítását.


0615100545 / +3615100545

Ezen a számon először a múlt héten keresett engem adategyeztetés végett egy férfihang, és az MVM callcenterének mondta magát. A nevem, anyám neve, lakcímem, telefonszámom és e-mail címem kérdezte, ezeket az adatokat ő olvasta először, én mondtam, hogy igen. Az egész ennyi volt. No de aztán rá nem sokkal a +36704404481-es számról kerestek engem adategyeztetés véget a Vodafone nevében. Ezek is kérdezték név, anyja neve, születési idő, telefonszám és e-mail, no de ezután egy 10 jegyű kódot kért, amin a szerződést kötötték velem. No itt már nagyon gyanús lett a dolog! Mondtam a nőnek, hogy semmi adatot, kódot nem adok, személyesen kívánon ezt ügyintézni!! Erre a nő mondta, hogy persze intézzem személyesen, ha ahhoz ragaszkodom, és lerakta. Ezután felkerestem a Vodafone-t, jelentettem ezt a számot nekik, és kiderült, hogy valóban csalók, már rendőrségen van, nem kell tőle félni. De mint szokás, rögtön tiltottam is. Visszatérve, szóval ez nagyon gyanús volt, hogy ezután az állítólagos MVM-es szám után ez keresett meg adategyeztetéssel! Aztán ma ismét az MVM-es szám keresett meg adategyeztetés miatt, ami már tényleg igen furcsa volt. Egy női hang szólt bele, de tipikus mesterkélt hangja volt, mintha egy robottal beszélnék! Emellett fura volt, hogy a háttérben mintha valami halk röhögések szűrődnének! Kapásból montam határozottan, hogy "semmi adatot nem vagyok hajlandó magunknak kiadni, csak a szolgáltatónál ügyintézni, és jelentem magukat a szolgáltatónak!" Meg kérdezem őket, hogy "mire fel van ez az adategyeztetés??" Mondja, hogy "a gyorsabb ügyfélkiszolgálás érdekében" Ezután a robot nő hang mondta, hogy nyugodtan intézkedjen személyesen, jelenthet... Jelentettem is az MVM-nél, és szépen tiltottam is a számot. Szóval egyre jobban kamu-adathalász szaga van ennek a dolognak!! "A gyorsabb ügyfélkiszolgálás érdekében...." Ugyan már, hagyjuk! :-D Minden szolgáltatóhoz személyesen benézve az ügyintéző az adategyeztetéssel kezdi, személyit-lakcímkártyát elkéri!

Törlés oka:*


Sajnáljuk, de ez a böngésző nem támogatott vagy a JavaScript nincs bekapcsolva. Töltse le a Google Chrome vagy Mozilla FireFox böngészők egyikét.